REKLAMA
Znaleziono 1298 wyników
W nowo zmodernizowanym centrum Atrium Promenada zostaną otwarte kolejne nowe sklepyartykuł
Pokaż artykuł
W nowo zmodernizowanym centrum Atrium Promenada zostaną otwarte kolejne nowe sklepy
W nowo zmodernizowanej Promenadzie można poczuć się jak na mediolańskich ulicach. Tym razem to zasługa nie tylko inspirowanego nimi wystroju, ale też nowych marek, które w maju zawitają do tego nowoczesnego centrum handlowego na warszawskiej Pradze. Już wkrótce klienci udadzą się na zakupy do salonów Intimissimi Uomo, Falconeri i Nina Basco.
[Warszawa] Kolejne otwarcia flagowych salonów w Arkadiiartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Kolejne otwarcia flagowych salonów w Arkadii
W ostatnim czasie powiększyła się nie tylko oferta modowa, ale także sportowa i usługowa Arkadii. Wi...
Westfield Arkadia poszerza swoją ofertę o kolejne marki premiumartykuł
Pokaż artykuł
Westfield Arkadia poszerza swoją ofertę o kolejne marki premium
Bogatsza gama produktów ucieszy klientów szukających odzieży wysokiej jakości, ekskluzywnych kosmetyków, zapachów oraz biżuterii. Klienci mogą odwiedzić m.in. butik La Mania z przymierzalnią VIP oraz wyjątkową strefą chill, flagowy salon kosmetyczny Estée Lauder – pierwszy w stolicy wyposażony w gabinet z zabiegami pielęgnacyjnymi oraz pierwszy warszawski lokal marki SAVICKI z wydzielonym VIP Room’em.
We Wrocławiu został otwarty salon stacjonarny największego sklepu piłkarskiego w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu został otwarty salon stacjonarny największego sklepu piłkarskiego w Polsce
We Wrocławiu został otwarty nowy salon stacjonarny R-GOL.com – największego sklepu piłkarskiego w Polsce. To ósmy sklep tej marki w naszym kraju i pierwszy na Dolnym Śląsku.
[Wrocław] Nowi najemcy w Pasażu Grunwaldzkimartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Nowi najemcy w Pasażu Grunwaldzkim
Do grona najemców wrocławskiego Pasażu Grunwaldzkiego dołączyły kolejne, znane marki. W centrum otwa...
[Warszawa] Salon optyczny Zdzisław Robak w projekcie ArtNartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Salon optyczny Zdzisław Robak w projekcie ArtN
Kolejna firma poszukująca wyjątkowych lokalizacji high-streetowych na mapie Warszawy zdecydowała się...
[Zielona Góra] Nowy salon w zielonogórskiej Galerii Grafittartykuł
Pokaż artykuł
[Zielona Góra] Nowy salon w zielonogórskiej Galerii Grafitt
Już dziś wielkie otwarcie nowego salonu odzieżowego w Galerii Grafitt. Swoją działalność rozpoczął...
[Warszawa] Nowy Świat 2.0 – salon Aksonometria już otwartyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowy Świat 2.0 – salon Aksonometria już otwarty
W warszawskim biurowcu Nowy Świat 2.0, zrealizowanym przez Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S....
[małopolskie] W galerii Tarnovia powstanie polski salon odzieżowyartykuł
Pokaż artykuł
[małopolskie] W galerii Tarnovia powstanie polski salon odzieżowy
Oferta modowa galerii Tarnovia systematycznie się wzmacnia – już wkrótce do grona najemców centrum d...
[wielkopolskie] Salon telefoniczny w  galerii Tęcza w Kaliszuartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Salon telefoniczny w galerii Tęcza w Kaliszu
W galerii Tęcza w Kaliszu otworzył się salon sprzedaży telefonów i akcesoriów GSM – ForceGSM. Nowy l...
[Lublin] Francuski salon damskiej bielizny w Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Francuski salon damskiej bielizny w Lublin Plaza
W Lublin Plaza został otwarty salon Etam. Jest to jedyny sklep tej marki na terenie Lublina. Etam Li...
[Lublin] Galeria Lublin Plaza otworzyła następny salon modowyartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Galeria Lublin Plaza otworzyła następny salon modowy
Do grona najemców galerii Lublin Plaza dołączyła nowa marka. 11 września br. w centrum otwarty zosta...
Mokida otworzyła swój pierwszy salon stacjonarny w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Mokida otworzyła swój pierwszy salon stacjonarny w Polsce
Należąca do Coccodrillo marka Mokida otworzyła swój pierwszy salon stacjonarny. Dotychczas marka działała jako multibrandowy sklep dla dzieci wyłącznie w świecie online.
Homepark Targówek z kolejnymi nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Homepark Targówek z kolejnymi nowymi najemcami
Homepark Targówek w pierwszym półroczu br. znacznie poszerzył swoją ofertę. Nowe umowy łącznie obejmują powierzchnię ponad 3,3 tys. mkw. Do grona najemców dołączyły marki: HalfPrice, Świat Podłóg oraz Jawor-Parkiet. Ponadto podpisane zostały przedłużenia umów z markami: Demoprojekt i Kler.
New Balance z nowym konceptem salonu w Galerii Warmińskiej w Olsztynieartykuł
Pokaż artykuł
New Balance z nowym konceptem salonu w Galerii Warmińskiej w Olsztynie
Kolejny salon w Galerii Warmińskiej powiększył swoją powierzchnię. Tym razem to marka New Balance zadbała o większy komfort dla klientów i lepszą ekspozycję asortymentu.
W woj. śląskim został otwarty nowy park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
W woj. śląskim został otwarty nowy park handlowy
W województwie śląskim został otwarty nowy, kameralny park handlowy. Od 28 sierpnia klienci mogą robić zakupy w parku handlowym Foch Park w Knurowie przy ul. Szpitalnej 9. Powierzchnia najmu inwestycji wynosi ok. 6000 mkw. GLA. W gronie najemców sam.in. Jysk, CCC, Sinsay, Kolporter oraz Empik. Za koncepcję komercyjną oraz wynajem odpowiada firma Mallson Polska.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kielce] Salon samochodowy "Ford"
Kielce, Dąbrowa
[Polska] Rynek magazynowy czekają kolejne rekordyartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek magazynowy czekają kolejne rekordy
W Polsce w budowie znajduje się obecnie ponad 1,6 miliona m kw. powierzchni magazynowej i przemysłow...
Wrocław Fashion Outlet poszerza grono najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław Fashion Outlet poszerza grono najemców
Wroclaw Fashion Outlet poszerza grono swoich najemców. Ostatnie tygodnie upłynęły pod znakiem ponownych otwarć marek. Lokalizacje i wystrój salonów zmieniły marki Mustang, New Balance, Crocs i Pierre Cardin. Już w lipcu planowane jest też otwarcie salonu marki Joop.
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ieartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ie
Warszawska Galeria Północna umacnia swoją ofertę handlową. Tylko w 2022 roku nowi najemcy zajęli tu lokale o łącznej powierzchni ponad 2375 mkw. Jednocześnie przedłużono umowy z dotychczasowymi partnerami, opiewające na ponad 4000 mkw. W efekcie, obiekt wynajęty jest niemal w 93 proc. Ale w warszawskiej galerii rośnie nie tylko wskaźnik komercjalizacji. Kolejne otwarcia w 2022 roku, ale także wcześniejsze z 2021 r., znacząco zwiększyły udział mody w tenant-mix’ie.
REKLAMA